روز جهانی لوپوس World Lupus Day 2015/ 1394
به مناسبت روز جهانی لوپوس مراسمی در روز جمعه هجدهم اردیبهشت یکهزارو سیصد و نودو چهار ساعت ده صبح تا دوازده ظهر در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام ابتدای بزرگراه کردستان برگزار میگردد. شرکت برای عموم دوستان گرامی مبتلا به لوپوس و خانواده های ارجمند آنان ... متن کامل
به دلیل پیشرفت در تشخیص سریع و مدیریت درست بیماری لوپوس بیشتر بیماران می توانند مانند افراد سالم زندگی معمولی داشته باشد .مراجعه کنندگان گرامى به سایت لوپوس ، داشتن یک یا چند نشانه از آنچه دراین یادداشتها آمده است ؛ الزاما نشان دهنده درگیرى با بیمارى لوپوس نمى باشد . تشخیص بیمارى تنها بایستى توسط پزشک داده شود.   ***   مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشى داشته و توصیه پزشکى تخصصى تلقى نمى شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.   ***   بیش از حد توان خود کاری انجام ندهید.   ***   افکار منفی نداشته باشید، در عوض انرژی خود را صرف امور مثبت کنید.   ***   زمان بیماری ؛ شغل شما به کمک شما نمی‌آید، بلکه دوستانتان به شما مدد می‌رسانند، پس با آنها در ارتباط باشید.   ***   همیشه راه برای همه هموار نیست، زندگى برخورد با موانع ، غلبه بر آنها و حرکت است .    ***   هیچ کس مسئول خوشحال کردن شما نیست، مگر خود شما.   ***   من برنده ام ؛ چون می دانم مشکلات مانند صخره هایی هستند که در مسیر رود وجود دارند.اگر صخره نبود ، رود هیچ آوازی سر نمی داد!   ***   کلیه مطالب ذکر شده فقط و فقط برای افزایش آگاهی شما می باشد. در صورتیکه هر گونه ابهامی در مورد بیماری تان دارید حتما باپزشک خود تماس بگیرید و از مشورت با افراد غیر متخصص خوددارى نمائید .   ***   خوب زندگی کردن همراه با بیمارى لوپوس نیازمند برنامه ریزی مناسب برای پذیرش اثراتی است که بیماری بر روی جسم(تن) ، فکر و روح ( روان‌) دارد. در حقیقت این سه پدیده جدایی ناپذیرند به دیگر عبارت ، بهبودی یکی منجر به بهبودی دیگری است.   ***   خوب زندگی کردن با لوپوس یعنی اندیشیدن درمورد توانائیها نه ناتوانی ها .
بدين وسيله به اطلاع كليه بازديد كنندگان سايت لوپوس ميرساند:
1- هر گونه اطلاع رسانی در مورد برگزاری همايش های لوپوس و جلسات پرسش و پاسخ
2- جمع آوری كمك مالی جهت انجمن حمايت از بيماران لوپوس
3- ارسال هر گونه پست الكترونيك به كاربران
تنها بايستی از طريق انجمن حمايت از بيماران لوپوس و با هماهنگی شماره تلفن 88220065 منشی انجمن لوپوس صورت بگيرد . بديهی است ارسال پست الكترونيك به كاربران، كه با هماهنگی و از طريق انجمن حمايت از بيماران لوپوس و سايت لوپوس نباشد ، مسئوليتی را متوجه اين دوسايت نخواهد كرد.
گروه بیماران لوپوس :روز جهانی لوپوس WORLD LUPUS DAY دوستان ارجمند : پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و نود و یک برابر با دهم ماه می دوهزار و دوازده همایش روز جهانی لوپوس در بیمارستان هاشمی نژاد برگزار شد .

نظرات

آیه ۰۳:۴۷ - ۹۱/۰۳/۰۳
832
+ -
871

نوع برگزاری مراسم امسال نسبت به سال 90 خیلی خیلی شکیل تر و زیباتر بود.دادن سنجاق سینه های پروانه ای که لوگوی لوپوس است.کلی من را به وجد آورد.میز پذیرایی به نظر من در نوع خودش بی نظیر و بسیار با سلیقه بود.ایده دادن هدیه هم مراسم را جذاب تر کرده بود.فکر خیلی خوبی بود که پرسش و پاسخ را اول برنامه گذاشته بودند.دست بچه های تدارکات و تشریفات درد نکنه.عالی بود.اما محتوی برنامه نسبت به پارسال هیچ فرقی نکرده بود.صحبت ها تکراری بود بجز نویدی که خانم دکتر فائزی مبنی بر ایجاد درمانگاه لوپوس دادند مطلب جدیدی گفته نشد.من شخصا خیلی مایل بودم که یک مطلب علمی مرتبط با لوپوس میشنیدم.اگر کمی از سیستم ایمنی-کارکردش- تغذیه و تاثیرش در سیستم ایمنی صحبت میشد بهتر بود.اشاره کردند به کنگره بین المللی روماتیسم در مشهد .اونجا هیچ خبری. نویدی داده نشد که به ما هم انتقال پیدا کنه؟ باز هم تشکر میکنم از همه که خیلی زحمت کشیده بودند.

پاسخ ها

نرگس ۰۶:۵۴ - ۹۱/۰۳/۰۵

نرگس: با سلام و درود ؛ چند روز پیش برای کنترل بیماریم از شهرستان به تهران آمده بودم، در جشنواره روز جهانی لوپوس متاسفانه نتوانستم شرکت کنم، بنابراین فلیم جشنواره را از قسمت طبقه دوم، اتاق سمعی و بصر ی بیمارستان هاشمی نژاد خریدم، و نگاه کردم.جزوهایی نیز که در اختیار دوستان عزیزم در روز جهانی قرار گرفت در سایت انجمن حمایت از بیماران لوپوس( www.iranlupus.ir ) موجود می باشد .امیدوارم روبان های پروانه ایی را که به شکل گل سینه درست شده بود و سمبل لوپوس است را نیز بتوانم تهیه کنم. دوست دارم، دوست عزیزم تارا جان،آدرس ایمیل ات را برایم ایمیل کنی.(البته ایمیلم را دوستان لطف می کنند در اختیار شما قرار می دهند.) فیلم جشنواره را در اسرع وفت برای شما پست می کنم. از تلاش و زحمات شما دوستان عزیزم در گروه بیماران لوپوس کمال تقدیر و تشکر را دارم. موفق و مؤید باشید. نرگس

زهره ۱۲:۳۳ - ۹۱/۰۲/۲۸
913
+ -
872

مراسم عالی بود . راستش من اولین سالی بود که شرکت میکردم و اون روز فوق العاده بود برام . یه جمعی رو میدیدم که همه همدرد بودیم حالا با مقداری تفاوت و با ارزش تر برام این بود که خانمی رو دیدم که موقع صحبت دوستان موفق لوپوسیمون گریه میکرد . بعدش ازش پرسیدم تازه بیمار شدی و اون هم گفت بله 8 ماهه . گفتم از چهره نگران و اشکات متوجه شدم و خلاصه کلی باهاش صحبت کردم و بهش روحیه دادم و بهش گفتم اصلااااااا نگران نباش . لوپوس مثل یه دوسته اگه کاری بهش نداشته باشی و باهاش در نیفتی و باهاش مدارا کنی اونم کاریت نداره . من 16 ساله لوپوس دارم و دارم زندگی عادیمو میکنم . اونم خیلی خوشحال شد و شماره های همو گرفتیم. کلا مراسم خوب بود و من به جواب خیلی از سوالام رسیدم که هیچ وقت فرصت نمیشد تو مطب از دکترم بپرسم

آیه ۱۲:۲۷ - ۹۱/۰۲/۲۴
707
+ -
747

فکر کردم خوب میشه که تو این صفحه راجع به مراسمی که در ان شرکت کردیم صحبت کنیم.اینجوری هم دوستانی که نبودند میتوانند بدانند چه جوری بوده هم نظرات مینواند برای برگزاری مراسم سال دیگه مفید باشه.

ایه ۱۲:۵۹ - ۹۱/۰۱/۲۸
710
+ -
816

امکان تهیه فیلم مراسم هست؟چه مال امسال چه مال سال گذشته

پاسخ ها

گروه بیماران لوپوس ۱۲:۳۳ - ۹۱/۰۲/۲۴

از آمفی تئاتر بیمارستان می توانید تهیه بفرمائید

نوشتن يک نظر

ارسال نظر
نام :
پیغام شما :
آدرس ايميل :
لينک :
کلمه امنیتی :